Title: Situační analýza pivního trhu - pivní limonády firmy Sternquell
Other Titles: Situation analysis of beer market - beer lemonades of the company Sternquell
Authors: Šestáková, Kateřina
Advisor: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Referee: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Issue Date: 2018
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33558
Keywords: marketing;chování spotřebitelů;marketingový průzkum;trh piva
Keywords in different language: marketing;consumer behaviour;marketing research;beer market
Abstract: Práce se zabývá analýzou prostředí na německém pivním trhu založené na informacích a datech firmy Sternquell Brauerei GmbH a jejich produktu Bierbrause. Práce se zaměřuje také na chování spotřebitelů. Provedený marketingový průzkum má za úkol zjistit, zda spotřebitelé mají zájem o rozšíření výrobního programu o další ovocnou příchuť této limonády.
Abstract in different language: The presented work deals with the analysis of the environment in the German beer market based on the information and data of Sternquell Brauerei GmbH and their product Bierbrause. The work also focuses on consumer behaviour. The marketing research has the task of determining whether consumers are interested in extending the production program to another fruity flavour of this lemonade.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sestakova_BP.pdfPlný text práce1,54 MBAdobe PDFView/Open
Sestakova_v.pdfPosudek vedoucího práce707,52 kBAdobe PDFView/Open
Sestakova_o.pdfPosudek oponenta práce507,64 kBAdobe PDFView/Open
Sestakova_p.pdfPrůběh obhajoby práce197,53 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/33558

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.