Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorVágnerová, Petra
dc.contributor.authorBenediktová, Lenka
dc.contributor.authorKout, Jiří
dc.date.accessioned2019-04-11T11:57:26Z
dc.date.available2019-04-11T11:57:26Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2018, č. 1, s. 56-62.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttps://www.arnica.zcu.cz/images/casopis/2018/Arnika_2018_1-7_Vagnerova-Benediktova-Kout-web.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33907
dc.description.abstractČlánek se zabývá problematikou kritických míst ve výuce přírodopisu. Pojem kritická místa se stal jedním z ústředních bodů výzkumů probíhajících v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A. Tento projekt je zaměřen na výzkum a řešení kritických míst v přírodovědných předmětech na základních školách (přírodopis, zeměpis, fyzika, chemie). Článek je jedním ze série úvodních článků k jednotlivým předmětům. Jsou v něm vymezeny základní pojmy jako kritické místo kurikula, dynamické místo kurikula, klíčová místa kurikula a klíčové koncepty, a to jak obecně, tak i z hlediska přírodopisu. Dále je nastíněna metodika výzkumu a hlavní trendy ve výuce přírodopisu v současnosti.cs
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.relation.ispartofseriesArnicacs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjectkritická místa kurikulacs
dc.subjectklíčová místa kurikulacs
dc.subjectdynamická místa kurikulacs
dc.subjectdidaktika přírodopisucs
dc.subjectalgologyen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectteachingen
dc.titleKritická místa ve výuce přírodopisu na základní školecs
dc.title.alternativeCritical issues in biology education in lower-secondary schoolsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe concept of critical issues has become one of the focal points of research under the project Didactics - Man and Nature A. This preliminary article deals with defining of the crucial terms of the project, outlines the research design, and presents the connections of the research with other topics that provide insight into the teaching of natural science in the Czech Republic. One of the ways that could improve the situation in teaching of natural science is the innovation of curriculum, that is, in a narrower meaning of this term, what, how, and in what arrangements pupils will learn. The results of the research outlined in this article should also contribute to this purpose.en
dc.subject.translatedcritical issues of curriculaen
dc.subject.translatedcurriculum focal pointsen
dc.subject.translateddynamic spots of curriculumen
dc.subject.translatednatural science education researchen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (CBG)
Číslo 1 (2018)
Číslo 1 (2018)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Arnika_2018_1-7_Vagnerova-Benediktova-Kout-web.pdfPlný text257,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33907

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.