Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Rothová, Eva | |
dc.contributor.author | Pěchoučková, Šárka | |
dc.contributor.editor | Krotký, Jan | |
dc.contributor.editor | Simbartl, Petr | |
dc.date.accessioned | 2019-05-06T08:04:30Z | - |
dc.date.available | 2019-05-06T08:04:30Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | KROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2018, č. 1. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://olympiadatechniky.cz/itev/ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/34518 | |
dc.description.abstract | V mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit ve spojení s polytechnickou výchovou posun 5 - 6letých dětí v oblasti orientace v prostoru. Zúčastnilo se jí 10 dětí, které plnily celkem 10 úkolů. Experiment byl rozčleněn do tří fází. Každá aktivita byla hodnocena z hlediska orientace v prostoru a z hlediska zručnosti a technických dovedností. Na konci sondy byl zaznamenán u dětí výrazný kladný posun v oblasti orientace v prostoru. | cs |
dc.description.abstract | V mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit ve spojení s polytechnickou výchovou posun 5 - 6letých dětí v oblasti orientace v prostoru. Zúčastnilo se jí 10 dětí, které plnily celkem 10 úkolů. Experiment byl rozčleněn do tří fází. Každá aktivita byla hodnocena z hlediska orientace v prostoru a z hlediska zručnosti a technických dovedností. Na konci sondy byl zaznamenán u dětí výrazný kladný posun v oblasti orientace v prostoru. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/PDF | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | předmatematické představy | cs |
dc.subject | polytechnická výchova | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.title | Rozvíjení předmatematických představ prostřednictvím polytechnické výchovy | cs |
dc.title.alternative | Developing pre-mathematical notions through polytechnic education | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | In the kindergarten, a probe was conducted to find out, in connection with polytechnic education, the movement of 5 - 6 year old children in space orientation. 10 children attended research trials, which performed a total of 10 tasks. The experiment was divided into three phases. Each activity was evaluated for orientation in space and skills and technical skills. At the end of the probe, a marked positive shift in the area of the space orientation was observed in children. | en |
dc.subject.translated | pre-mathematical notions | en |
dc.subject.translated | polytechnic education | en |
dc.subject.translated | nursery school | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2018) Číslo 1 (2018) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Rothova.pdf | Plný text | 251,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/34518
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.