Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorSlavíková, Marie
dc.contributor.authorFeiferlíková, Romana
dc.contributor.editorSlowík, Josef
dc.date.accessioned2019-11-13T09:06:17Z-
dc.date.available2019-11-13T09:06:17Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationPerspektivy inkluzivního vzdělávání: Sborník příspěvků ze závěrečné konference pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 18-21.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0905-1
dc.identifier.urihttps://cki.zcu.cz/export/sites/cki/dokumenty/Perspektivy-inkluzivniho-vzdelavani.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/35917
dc.description.abstractV příspěvku jsou prezentována některá teoretická východiska a rovněž praktické zkušenosti s využitím hudebních aktivit, využívaných mimo jiné i v rámci projektu „Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti“.cs
dc.description.sponsorshipOPVV Cesty k inkluzi (CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000166)cs
dc.format4 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Roman Černík, Jiřina Novotná, Marie Slavíková, Romana Feiferlíková, Marie Dlouhá, Lucie Petříčková, Tereza Vágnerová, Antonín Herrmann, Josef Slowík - © Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjecthudební edukacecs
dc.subjectžáci se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.titleK problematice inkluzivní hudební edukacecs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedpupils with special educational needsen
dc.subject.translatedmusic educationen
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KHK)
Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019
Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Slavíková.pdfPlný text478,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/35917

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.