Název: | Digital literacy development through new technologies for measuring and data mining |
Další názvy: | Rozvoj digitální gramotnosti pomocí nových technologií měření a získávání dat |
Autoři: | Aichinger, Daniel Krotký, Jan Mach, Petr |
Citace zdrojového dokumentu: | AICHINGER, D., KROTKÝ, J., MACH, P. Digital literacy development through new technologies for measuring and data mining. Edukacja - Technika - Informatyka, 2019, roč. 28, č. 2, s. 233-238. ISSN 2080-9069. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | University of Rzeszów |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/36073 |
ISSN: | 2080-9069 |
Klíčová slova: | digitální gramotnost;technické vzdělávání;termokamera;datamining;termometrická měření |
Klíčová slova v dalším jazyce: | digital literacy;technical education;thermocamera;data mining;thermometric measurements |
Abstrakt: | Příspěvek se zabývá problematikou používání nových výukových technologií na středních školách a také při přípravě budoucích učitelů. Zaměřen je na využití termometrického měření v různých oblastech techniky. Hlavní důraz je kladen na vytváření metodiky měření a aplikace získaných dat. Pro didaktickou aplikaci je vyvinuta speciální sada pro termometrická měření. Sada respektuje moderní metody výuky. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The article is dedicated to the problematics of using new technologies at high schools and during the preparation of future teachers. It is focused on using thermometric measurements in various fields of technics. The main emphasis is placed on forming the measuring methodology and the data mining application. A special set for thermometric measurements is developed for the didactic application. The set respects the newest teaching methodologies. |
Práva: | © University of Rzeszów |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KVD) Články / Articles (KMT) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Aichinger.pdf | 471,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36073
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.