Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFiala, Jan
dc.contributor.editorKrotký, Jan
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2020-01-02T08:30:16Z
dc.date.available2020-01-02T08:30:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationKROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019, č. 1, s. 68-72.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/itev/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/36143
dc.description.abstractČlánek nastiňuje výzkum, který se týkal procesu rozvoje algoritmického myšlení u žáků druhého stupně základní školy jako jedné z jejich digitálních kompetencí s pomocí programované výuky a gamifikace. Nastolená problematika je řešena pomocí sestavení komplexního souboru učebních materiálů a výukových aktivit (jak v digitálním prostředí, tak tzv. „unplugged“ aktivit) a částečným převedením výuky do virtuálního algoritmizačního prostředí speciálně navržené aplikace Prográmko.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/PDF
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectalgoritmické myšlenícs
dc.subjectalgoritmizacecs
dc.subjectgamifikacecs
dc.subjectprogramované učenícs
dc.subjectmotivacecs
dc.titleThe development of algorithmic thinking among the pupils of lower secondary schoolsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedalgorithmic thinkingen
dc.subject.translatedalgorithmizationen
dc.subject.translatedgamificationen
dc.subject.translatedprogrammed learningen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Články / Articles (KVD)
Číslo 1 (2019)
Číslo 1 (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fiala.pdfPlný text556,76 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/36143

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.