Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hrdlička, Milan | |
dc.date.accessioned | 2020-01-13T11:00:21Z | - |
dc.date.available | 2020-01-13T11:00:21Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | HRDLIČKA, M. Mnoho žáků, nebo mnozí žáci?. Český jazyk a literatura, 2019, roč. 70, č. 2, s. 85-87. ISSN 0009-0786. | en |
dc.identifier.issn | 0009-0786 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/36210 | |
dc.description.abstract | Komentují se rozdíly mezi užíváním číslovky mnoho a adjektiva mnohý. Mluvčí by měl tyto výrazy užívat účelně a adekvátním způsobem. | cs |
dc.format | 3 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | SPN | cs |
dc.relation.ispartofseries | Český jazyk a literatura | cs |
dc.rights | Plný text není přístupný. | cs |
dc.rights | © SPN | en |
dc.subject | číslovka | cs |
dc.subject | kvantita | cs |
dc.subject | přídavné jméno | cs |
dc.subject | varianta | cs |
dc.subject | význam | cs |
dc.title | Mnoho žáků, nebo mnozí žáci? | cs |
dc.title.alternative | Mnoho žáků (many pupils), or mnozí žáci? | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | closedAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | We comment the differences between using the numeral mnoho (many, much) and the adjective mnohý (many, much). We claim that the language users should use these efficiently and accurately. | en |
dc.subject.translated | numeral | en |
dc.subject.translated | quantity | en |
dc.subject.translated | adjective | en |
dc.subject.translated | variant | en |
dc.subject.translated | meaning | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43927896 | |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KČJ) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
MNOHO_MNOHY_CJL.pdf | 935,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36210
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.