Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorHrdlička, Milan
dc.date.accessioned2020-01-13T11:00:21Z-
dc.date.available2020-01-13T11:00:21Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationHRDLIČKA, M. Mnoho žáků, nebo mnozí žáci?. Český jazyk a literatura, 2019, roč. 70, č. 2, s. 85-87. ISSN 0009-0786.en
dc.identifier.issn0009-0786
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/36210
dc.description.abstractKomentují se rozdíly mezi užíváním číslovky mnoho a adjektiva mnohý. Mluvčí by měl tyto výrazy užívat účelně a adekvátním způsobem.cs
dc.format3 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherSPNcs
dc.relation.ispartofseriesČeský jazyk a literaturacs
dc.rightsPlný text není přístupný.cs
dc.rights© SPNen
dc.subjectčíslovkacs
dc.subjectkvantitacs
dc.subjectpřídavné jménocs
dc.subjectvariantacs
dc.subjectvýznamcs
dc.titleMnoho žáků, nebo mnozí žáci?cs
dc.title.alternativeMnoho žáků (many pupils), or mnozí žáci?en
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessclosedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedWe comment the differences between using the numeral mnoho (many, much) and the adjective mnohý (many, much). We claim that the language users should use these efficiently and accurately.en
dc.subject.translatednumeralen
dc.subject.translatedquantityen
dc.subject.translatedadjectiveen
dc.subject.translatedvarianten
dc.subject.translatedmeaningen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43927896
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KČJ)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
MNOHO_MNOHY_CJL.pdf935,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36210

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD