Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Novotná, Lenka | |
dc.contributor.author | Krčmářová, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Aišmanová, Alexandra | |
dc.date.accepted | 2012-05-30 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:35:32Z | |
dc.date.available | 2011-05-20 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:35:32Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-18 | |
dc.identifier | 46694 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/3628 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je přiblížit problematiku vzniku úzkosti a strachu u dětí od jejich narození až do období mladšího školního věku. Zabývá se vznikem a průběhem vývojově podmíněných strachů. Vysvětluje nejběžnější techniky zpracování strachů a úzkostí a prevenci jejich vzniku. Dále se věnuje problematice emočních poruch se začátkem specifickým pro dětství. Praktická část této práce se zabývá tím, jak si děti samotné představují objekty, ze kterých mají strach. Pro interpretaci těchto představ byla zvolena technika kreslení. Dále se pomocí výzkumné metody dotazníku pro rodiče snaží zjistit, s jakými typy strachů a úzkostí se děti potýkaly, jak je řešily a jak se chovaly v situacích, které jim naháněly strach. Dále se zabývá tím, jaký postoj rodiče k dětským strachům sami zaujímají. | cs |
dc.format | 90 s. (91 585 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | úzkost | cs |
dc.subject | strach | cs |
dc.subject | frustrace | cs |
dc.subject | emoční porucha | cs |
dc.subject | fantazie | cs |
dc.subject | magické myšlení | cs |
dc.title | Problematika dětských strachů a úzkostí | cs |
dc.title.alternative | Problems of children's fears and anxieties | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Aim of this paper is to describe the area of genesis of fear and anxiety in children from their birth to the junior school age. It deals with origination and progress of fears connected with mental development. It explicates the most common techniques of work with fears and anxieties and their prevention. Further, it describes emotional disorders beginning typically in childhood. The practical part shows how children themselves imagine fearful objects. For their interpretation the technique of drawing was chosen. By means of parental questionnaires it is trying to find out what types of anxieties and fears the children were facing and how they acted in situations that scared them. Also it deals with the parents? approaches to children?s fears. | en |
dc.subject.translated | anxiety | en |
dc.subject.translated | fear | en |
dc.subject.translated | frustration | en |
dc.subject.translated | emotional disorder | en |
dc.subject.translated | imagination | en |
dc.subject.translated | magical thinking | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Krcmarova.pdf | Plný text práce | 1,8 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krcmarova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 363,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krcmarova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 345,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krcmarova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 74,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/3628
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.