Název: Strategie učení a školní úspěšnost u dětí mladšího školního věku
Další názvy: Learning strategies for younger school children
Autoři: Bauerová, Dita
Vedoucí práce/školitel: Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
Oponent: Klimtová Václava, Mgr.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37564
Klíčová slova: strategie učení;motivace;výkonová motivace;mladší školní věk;metakognice;autoregulace;sebepojetí;self-efficacy
Klíčová slova v dalším jazyce: learning strategy;motivation;performance motivation;younger school age;metacognition;self-regulation;self-concept;self-efficacy
Abstrakt: Cílem této práce je shrnout nejvýznamnější pojmy, které se týkají strategie učení. Bakalářská práce popisuje učení a strategie učení. Důraz je dán na motivaci, metakognici, autoregulaci, bez které by celý proces učení nemohl kvalitně fungovat. Tato práce se věnuje mladšímu školnímu věku, který je na vliv učení a zpracovávání motivů nejvhodnější. Dále práce zahrnuje také styly učení a výkonovou motivaci.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this work is to summarize the most important concepts related to learning strategy. The bachelor thesis describes learning and learning strategies. Emphasis is given to motivation, metacognition, self-regulation, without which the whole learning process would not work well. This work describing the younger school age, which is the most suitable for the influence of learning and motive processing. The work also includes learning styles and performance motivation.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Strategie uceni u mladsiho skolniho veku.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bauerova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce519,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bauerova_oponent.pdfPosudek oponenta práce586,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bauerova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce274,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37564

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.