Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerník Roman, Mgr. et MgA.
dc.contributor.authorKaplanová, Miloslava
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-07-17T13:43:07Z-
dc.date.available2017-12-8
dc.date.available2020-07-17T13:43:07Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-6-28
dc.identifier76593
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37602
dc.description.abstractDiplomová práce si klade za cíl nalézt místo dramatické výchovy v programu Začít spolu. Pojednává o metodách dramatické výchovy ve vyučovacím procesu, které jsou začleněné do struktury dne v programu Začít spolu. V teoretické části jsou vymezeny pojmy alternativní a tradiční, alternativní škola a rozdíly od školy tradiční. Dále se zabývá rozdělením a charakterizací alternativních škol. Následně seznamuje s alternativním přístup ke vzdělávání - programem Začít spolu, který je blíže popsán. Na závěr teoretické části je pojednáváno o dramatické výchově a jejími metodami a technikami ve vyučování. Praktická část obsahuje charakteristiku 1. základní školu v Plzni, kde byl výzkum prováděn. Je zde popsána realizace týdenního projektu v páté třídě s programem Začít spolu, založeného na konkrétní učební látce, jež vychází z ŠVP, a to s využitím metod dramatické výchovy. V poslední části je zjišťována využitelnost prvků dramatické výchovy na školách s programem Začít spolu v České republice s využitím interview a dotazníkového šetření.cs
dc.format95 s. (116 312 znaků), XXX s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectalternativnícs
dc.subjectalternativní školacs
dc.subjectdramacs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectmetody dramatické výchovycs
dc.subjectprogram začít spolucs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectprojektové vyučovánícs
dc.titleMísto dramatické výchovy v programu Začít spolu.cs
dc.title.alternativeThe position of drama education in the Step by Step program.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe master thesis aims to find the position of drama education in the Step by step program. It deals with dramatic education methods in the teaching process that are incorporated into the structure of the day in the Step by step program. The theoretical part defines the terms alternative and traditional, alternative school and their differences. It contains characterization of alternative schools and categorizing them. Further introduces the alternative approach to education - the Step by step program. At the end of the theoretical part is discussed drama education and its methods and techniques in teaching. The practical part contains the characteristics of the 1st primary school in Pilsen, where the research was conducted. Describes the realization of a weekly project in the fifth class with the program Start Together, based on a specific teaching material, which draws from the School Education Program, using methods of drama education. In the last part, the usability of the elements of drama education at schools with the program Step by Step in the Czech Republic is investigated using interview and questionnaire survey.en
dc.subject.translatedalternativeen
dc.subject.translatedalternative schoolen
dc.subject.translateddramaen
dc.subject.translateddrama educationen
dc.subject.translatedmethods of drama educationen
dc.subject.translatedstep by step programen
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedproject teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
P13M0036P_diplomova_prace.pdfPlný text práce4,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kaplanova VP.docPosudek vedoucího práce39 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Kaplanova OP.docPosudek oponenta práce20,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Kaplanova O.pdfPrůběh obhajoby práce320,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37602

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.