Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVondráčková, Jana
dc.contributor.refereePlíhalová Monika, Mgr.
dc.date.accepted2019-9-11
dc.date.accessioned2020-07-17T13:45:22Z-
dc.date.available2017-6-16
dc.date.available2020-07-17T13:45:22Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-7-1
dc.identifier73636
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/37824
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zkoumáním a objasňováním profesních kompetencí, kterými by měl disponovat učitel v mateřské škole a to se zaměřením na výtvarnou výchovu. V první části práce jsou objasněny pojmy, které slouží jako opěrný teoretický základ pro část empirickou, která popisuje realizaci 5 výtvarných činností a reflektivní bilance, které vznikly právě na jejich základě. Díky analýze založené na otevřeném kódování a následném porovnání zjištěných údajů se soudobými požadavky na kompetence učitele MŠ je zde vyhotovena zpráva i doporučení z oblasti odborné výtvarně - pedagogické přípravy.cs
dc.format77 s. (104 352 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectpojetí výtvarné výchovycs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectrole učitele v mšcs
dc.subjectprofesní kompetencecs
dc.subjectprofesní standardcs
dc.subjectakční výzkumcs
dc.subjectreflektivní bilancecs
dc.subjectotevřené kódovánícs
dc.subjectprofesní kvality učitele.cs
dc.titleProfesní kompetence učitele MŠ se zaměřením na výtvarnou výchovucs
dc.title.alternativeProfessional competencies of a teacher in kindergarten focused on art educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on research and clarification of professional competences, which should have each teacher in regards to art education in kindergarden. The first part of the thesis explains terms that serve as a supporting theoretical foundation for the empirical part, which describes the accomplishment of 5 artistic activities and reflective review that was created on this principle. Based on the open coding analysis and comparison of the data with the current requirements for kindergarden teacher the report and recommendation for professional art-educational training are created.en
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translatedconcept of art educationen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedrole of the teacher in kindergardenen
dc.subject.translatedprofessional competenceen
dc.subject.translatedprofessional standarden
dc.subject.translatedaction researchen
dc.subject.translatedreflective review open codingen
dc.subject.translatedprofessional quality of the teacher.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Vondrackova.pdfPlný text práce3,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vondrackova_posudek_V_Uhl Skrivanova.pdfPosudek vedoucího práce932,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vondrackova_posudek_O_Plihalova.pdfPosudek oponenta práce1,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
scan_prubeh obhajoby_Vondrackova Jana.pdfPrůběh obhajoby práce464,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37824

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.