Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Höppnerová Věra, Prof. PhDr. DrSc. | |
dc.contributor.author | Herličková, Jana | |
dc.date.accepted | 2019-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T13:47:10Z | - |
dc.date.available | 2018-6-8 | |
dc.date.available | 2020-07-17T13:47:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-26 | |
dc.identifier | 77090 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/38042 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce vychází ze současné situace v oblasti výuky cizích jazyků. Angličtina se stává jazykem číslo jedna, většina škol vyučuje angličtinu jako první cizí jazyk. Němčina následuje jako druhý nebo i další cizí jazyk. Tento jev je typický nejen pro Českou republiku; je to tendence, která se šíří po celé Evropě. Jak ovlivňuje angličtina výuku němčiny? Jak můžeme profitovat z výuky angličtiny a nebrat ji jako nevýhodu a důvod, proč žáci dělají chyby v německé gramatice a slovní zásobě? Tato práce se snaží nalézt odpovědi na tyto a podobné otázky. | cs |
dc.format | 78 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mnohojazyčnost | cs |
dc.subject | němčina po angličtině | cs |
dc.subject | interference | cs |
dc.subject | pozitivní transfer | cs |
dc.subject | evropská jazyková politika | cs |
dc.subject | gramatika | cs |
dc.subject | morfologie | cs |
dc.subject | syntax | cs |
dc.subject | západogermánské jazyky | cs |
dc.title | Němčina po angličtině - pozitivní transfer v morfologii a syntaxi | cs |
dc.title.alternative | German after English - positive transfer in morphology and syntax | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This undergraduate thesis is based on the current situation in the field of foreign language teaching. English is becoming the number one language, most schools teach English as the first foreign language. German follows as much as the second or even another foreign language. This phenomenon is not only typical for the Czech Republic; it is a tendency that is spread throughout Europe. How does English influence learning German? How can we profit from teaching English and not taking it as a disadvantage and a reason for learners making mistakes in German grammar and vocabulary? This thesis tries to find answers for these and similar questions. | en |
dc.title.other | Deutsch nach Englisch Positiver Transfer in Morphologie und Syntax | de |
dc.subject.translated | multilingualism | en |
dc.subject.translated | german after english | en |
dc.subject.translated | interference | en |
dc.subject.translated | positive transfer | en |
dc.subject.translated | european language policy | en |
dc.subject.translated | grammar | en |
dc.subject.translated | morphology | en |
dc.subject.translated | syntax | en |
dc.subject.translated | west germanic languages | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP final.pdf | Plný text práce | 2,73 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Herlickova_VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 88,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Herlickova_OP.pdf | Posudek oponenta práce | 609,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Herlickova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 399,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/38042
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.