Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorJohánek, Kryštof
dc.contributor.refereeFroňková Daniela, Ing.
dc.date.accepted2019-6-6
dc.date.accessioned2020-07-17T13:49:57Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:49:57Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier74719
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38360
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na event marketing. Teoretická část popisuje event jako nástroj marketingové komunikace, jsou zde popsána "pravidla" a druhy event marketingu, nástroje komunikačního a marketingového mixu apod. Praktická část se věnuje konkrétnímu festivalu, Dechovkovému festivalu v Tlumačově. Festival je v této části práce důkladně popsán, nechybí zde ani informace o jeho historii a možné budoucnosti, informace o rozpočtu, propagaci. Byla provedena analýza a vybrána vhodná strategie, kterou by se měl festival v budoucnu řídit. Nemohou chybět plány pořadatelů do budoucna a také návrhy autora, díky kterým by se festival stal ještě více unikátním a aby přilákal každý rok nové návštěvníky. Touto prací chtěl autor také dokázat, že i festival regionálního významu musí plně dodržovat zásady event marketingu, aby mohl být úspěšný.cs
dc.format50 s. (96 594 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecteventcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectfestivalcs
dc.subjecthudbacs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectnávštěvnícics
dc.subjectpořadatelécs
dc.titleEvent marketingcs
dc.title.alternativeEvent marketingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on event marketing. The theoretical part describes the event as a tool of marketing communication, there are described "rules" and types of event marketing, tools of communication and marketing mix, etc. The practical part is focused on a particular festival, Dechovkova festival in Tlumačov. The festival is thoroughly described in this part of the thesis, there is also information about its history and possible future, information about the budget, promotion. An analysis was made and an appropriate strategy was chosen for the festival to follow in the future. The organizers' plans for the future and the author's suggestions, which make the festival even more unique and attract new visitors every year, cannot be missed. With this work, the author also wanted to prove that even a festival of regional importance must fully respect the event marketing principles to be successful.en
dc.subject.translatedeventen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedfestivalen
dc.subject.translatedmusicen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedvisitorsen
dc.subject.translatedorganizersen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAK.PRACE-KRYSTOF JOHANEK.pdfPlný text práce5,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Johanek_Krystof_v.pdfPosudek vedoucího práce221,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Johanek_Krystov_o.pdfPosudek oponenta práce225,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Johanek_K_p.pdfPrůběh obhajoby práce103,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38360

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.