Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZelenka Lenka, Ing.
dc.contributor.authorRosičková, Nikola
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-7
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:05Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:05Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79338
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38403
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou faktorů ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu knih. Cílem této práce bylo zjistit, jaké faktory při výběru knih působí na zákazníka. První část práce vysvětluje jednotlivé pojmy spojené s touto problematikou. V druhé části práce bylo provedeno dotazníkové šetření, ze kterého vyplynulo, které faktory jsou pro respondenty nejdůležitější. Z empirického výzkumu je zřejmé, že četbě se raději věnují ženy než muži. Knihy se všeobecně vybírají podle příběhu a žánru. A nejpreferovanější forma knihy je stále ta papírová. Z výsledku dotazníku byla navržena doporučení, která by mohla zvýšit aktivu čtení.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřebitel a zákazníkcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectfaktory ovlivňující rozhodovací procescs
dc.subjectknihacs
dc.titleFaktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu knihcs
dc.title.alternativeFactors influencing purchasing decision-making process when purchasing a booken
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the factors influencing the purchasing decision-making process of the customer when purchasing books. The aim of this work was to find out which factors influence the customer's choice of books. The first part of the thesis explains the various concepts related to this issue. In the second part of the thesis a questionnaire survey was carried out, which showed the most important factors for the respondents. Me it is clear from empirical research that women prefer to read generally chosen by story and genre. And the most preferred form of the book is still the paper. Recommendations were suggested from the result of the questionnaire that could increase reading activity.en
dc.subject.translatedconsumer and customeren
dc.subject.translatedcostumer behavioren
dc.subject.translatedfactors influencing decision-making processen
dc.subject.translatedbooken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Rosickova 2019.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rosickova_Nikola_v.pdfPosudek vedoucího práce222,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rosickova_Nikola_o.pdfPosudek oponenta práce167,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rosickova_N_p.pdfPrůběh obhajoby práce81,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38403

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.