Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing.
dc.contributor.authorVurm, Radek
dc.date.accepted2019-9-9
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:05Z-
dc.date.available2019-7-15
dc.date.available2020-07-17T13:50:05Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-8-26
dc.identifier80776
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38406
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá nejmodernějšími marketingovými nástroji dnešní doby. Práce je rozdělená do dvou částí. V teoretické části se autor zaměřil na teoretický úvod do marketingové komunikace na sociálních médiích. V této části se autor zaměřil na marketing, marketingový mix, sociální sítě a platformu YouTube. Praktická část je zaměřena na detailní rozbor vybraného YouTubera a jeho působení sociálních sítí Facebook a Instagram a také na platformu YouTube. Výsledky z této části jsou využity v poslední části zaměřené na návrhy pro zlepšení.cs
dc.format55 s. (99 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectyoutubecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titleMarketing na sociálních sítích z pohledu YouTuberůcs
dc.title.alternativeMarketing on social media platforms from Youtubers perspectiveen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelos thesis deals with the most modern marketing tools of today. This Bachelor thesis is devided to two parts. In theoretical part is focused on marketing, marketing mix, social medias and platform YouTube. Practical part is focused on detailed analysis of the selected YouTuber and his effect on the social media sites. And also on the YouTube platform. The results from this section are used in the final section for suggestions for improvement.en
dc.subject.translatedyoutubeen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedsocial mediasen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarskaprace_Vurm_finalni_zari.pdfPlný text práce1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vurm_Radek_v.pdfPosudek vedoucího práce156,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vurm_Radek_o.pdfPosudek oponenta práce232,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vurm_p.pdfPrůběh obhajoby práce78,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38406

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.