Název: Použitelnost a přístupnost systému Moodle pro handicapované uživatele
Další názvy: Moodle system usability and accessibility for handicapped users
Autoři: Landsman, Petr
Vedoucí práce/školitel: Gangur, Mikuláš
Oponent: Kučera, Zdeněk
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/3898
Klíčová slova: použitelnost;přístupnost;Moodle;e-learning;přístupný web;handicapovaní uživatelé;testy použitelnosti;testy přístupnosti;zrakově postižení;tělesně postižení
Klíčová slova v dalším jazyce: usability;accessibility;Moodle;e-learning;web accessibility;handicapped users;usability tests;accessibility tests;visual disabilities;physical disabilities
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou použitelnosti a přístupnosti e-learningového systému Moodle. V jednotlivých kapitolách popisuje problematiku distančního vzdělávání v jednom z nejrozšířenějších e-learningových systémů. Zabývá se pravidly pro tvorbu přístupného webu a zkoumá soulad systému Moodle s mezinárodními i českými pravidly pro tvorbu přístupného webu.
Abstrakt v dalším jazyce: Main goal of this bachelor thesis is evaluation of usability and accessibility of e-learning system Moodle. Introduction defines the term e-learning itself and describes the philosophy of distance education and Moodle system. Second part of the text refers to usability and accessibility, their origin, evolution and importance for disabled users as well as its implementation to Moodle system.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Petr Landsman - usability and accessibility of Moodle.pdfPlný text práce1,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek Landsman - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce753,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek Landsman - oponent.pdfPosudek oponenta práce669,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh Landsman.pdfPrůběh obhajoby práce306,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3898

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.