Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGangur, Mikuláš
dc.contributor.authorLandsman, Petr
dc.contributor.refereeKučera, Zdeněk
dc.date.accepted2012-01-18
dc.date.accessioned2013-06-19T06:57:19Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:57:19Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-05
dc.identifier48486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3898
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou použitelnosti a přístupnosti e-learningového systému Moodle. V jednotlivých kapitolách popisuje problematiku distančního vzdělávání v jednom z nejrozšířenějších e-learningových systémů. Zabývá se pravidly pro tvorbu přístupného webu a zkoumá soulad systému Moodle s mezinárodními i českými pravidly pro tvorbu přístupného webu.cs
dc.format64 s. (70 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpoužitelnostcs
dc.subjectpřístupnostcs
dc.subjectMoodlecs
dc.subjecte-learningcs
dc.subjectpřístupný webcs
dc.subjecthandicapovaní uživatelécs
dc.subjecttesty použitelnostics
dc.subjecttesty přístupnostics
dc.subjectzrakově postiženícs
dc.subjecttělesně postiženícs
dc.titlePoužitelnost a přístupnost systému Moodle pro handicapované uživatelecs
dc.title.alternativeMoodle system usability and accessibility for handicapped usersen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra ekonomie a kvantitativních metodcs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMain goal of this bachelor thesis is evaluation of usability and accessibility of e-learning system Moodle. Introduction defines the term e-learning itself and describes the philosophy of distance education and Moodle system. Second part of the text refers to usability and accessibility, their origin, evolution and importance for disabled users as well as its implementation to Moodle system.en
dc.subject.translatedusabilityen
dc.subject.translatedaccessibilityen
dc.subject.translatedMoodleen
dc.subject.translatede-learningen
dc.subject.translatedweb accessibilityen
dc.subject.translatedhandicapped usersen
dc.subject.translatedusability testsen
dc.subject.translatedaccessibility testsen
dc.subject.translatedvisual disabilitiesen
dc.subject.translatedphysical disabilitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Petr Landsman - usability and accessibility of Moodle.pdfPlný text práce1,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek Landsman - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce753,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek Landsman - oponent.pdfPosudek oponenta práce669,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh Landsman.pdfPrůběh obhajoby práce306,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3898

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.