Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Chlumská, Hana | |
dc.contributor.referee | Franta David, PhDr. Mgr. Bc. | |
dc.date.accepted | 2019-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:41:42Z | - |
dc.date.available | 2016-12-13 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:41:42Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-1 | |
dc.identifier | 72882 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39083 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce porovnává dvě metody prvopočátečního čtení, analyticko-syntetickou a genetickou. Analyticko-syntetická metoda je v České republice nejrozšířenější a genetická metoda se stává předmětem moha diskuzí. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o historii různých metod, o předpokladech a problematice prvopočátečního čtení. V praktické části je popsán průběh celého školního roku. V závěru diplomové práce jsou shrnuty výsledky diagnostického testu čtení. | cs |
dc.format | 136 s. (142939 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | komparace | cs |
dc.subject | analyticko-syntetická metoda | cs |
dc.subject | genetická metoda | cs |
dc.subject | historie metod | cs |
dc.subject | prvopočáteční čtení | cs |
dc.subject | čtenářská dovednost | cs |
dc.subject | školní připravenost | cs |
dc.subject | výzkum | cs |
dc.subject | první ročník zš | cs |
dc.subject | reedukace. | cs |
dc.title | Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Comparation of analytical and syntetical method of reading against genetical method of reading in primary teaching | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis compares two methods of the very initial reading, the methods analytic-synthetic and genetic. The analytic-synthetic method has been used the most widely in the Czech Republic and the genetic method has become the subject of many discussions. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the history of various methods, the preconditions which are needed to master it and the issues of the initial reading. The practical part describes the course of teaching of the reading one school year. At the conclusion of the diploma thesis, the results of the diagnostic reading test are summarized. | en |
dc.subject.translated | comparation | en |
dc.subject.translated | analytical and synthetical method | en |
dc.subject.translated | genetical method | en |
dc.subject.translated | history of methods | en |
dc.subject.translated | first reading | en |
dc.subject.translated | reader´s skill | en |
dc.subject.translated | school readiness | en |
dc.subject.translated | research | en |
dc.subject.translated | first class of elementary school | en |
dc.subject.translated | reeducation. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMOVA PRACE -Hana Chlumska.pdf | Plný text práce | 1,45 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
chlumska_novakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 35,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
chlumska_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 271,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
chlumska_franta.pdf | Posudek oponenta práce | 431,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39083
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.