Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorChlumská, Hana
dc.contributor.refereeFranta David, PhDr. Mgr. Bc.
dc.date.accepted2019-6-14
dc.date.accessioned2020-08-24T11:41:42Z-
dc.date.available2016-12-13
dc.date.available2020-08-24T11:41:42Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-1
dc.identifier72882
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39083
dc.description.abstractTato diplomová práce porovnává dvě metody prvopočátečního čtení, analyticko-syntetickou a genetickou. Analyticko-syntetická metoda je v České republice nejrozšířenější a genetická metoda se stává předmětem moha diskuzí. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o historii různých metod, o předpokladech a problematice prvopočátečního čtení. V praktické části je popsán průběh celého školního roku. V závěru diplomové práce jsou shrnuty výsledky diagnostického testu čtení.cs
dc.format136 s. (142939 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectanalyticko-syntetická metodacs
dc.subjectgenetická metodacs
dc.subjecthistorie metodcs
dc.subjectprvopočáteční čtenícs
dc.subjectčtenářská dovednostcs
dc.subjectškolní připravenostcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectprvní ročník zšcs
dc.subjectreedukace.cs
dc.titleKomparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeComparation of analytical and syntetical method of reading against genetical method of reading in primary teachingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis compares two methods of the very initial reading, the methods analytic-synthetic and genetic. The analytic-synthetic method has been used the most widely in the Czech Republic and the genetic method has become the subject of many discussions. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the history of various methods, the preconditions which are needed to master it and the issues of the initial reading. The practical part describes the course of teaching of the reading one school year. At the conclusion of the diploma thesis, the results of the diagnostic reading test are summarized.en
dc.subject.translatedcomparationen
dc.subject.translatedanalytical and synthetical methoden
dc.subject.translatedgenetical methoden
dc.subject.translatedhistory of methodsen
dc.subject.translatedfirst readingen
dc.subject.translatedreader´s skillen
dc.subject.translatedschool readinessen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedfirst class of elementary schoolen
dc.subject.translatedreeducation.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMOVA PRACE -Hana Chlumska.pdfPlný text práce1,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
chlumska_novakova.pdfPosudek vedoucího práce35,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
chlumska_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce271,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
chlumska_franta.pdfPosudek oponenta práce431,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39083

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.