Název: Analýza předškolní přípravy ve vybraných mateřských školách na základě orientačního mapování školní zralosti pracovníkem pedagogicko-psychologické poradny
Další názvy: The analysis of pre-school preparation in selected kindergartens based on an indicative mapping of school maturity by a worker of pedagogical-psychological counselling centre
Autoři: Holubjaková, Zuzana
Vedoucí práce/školitel: Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39259
Klíčová slova: školní zralost;školní připravenost;předškolní příprava;pedagogicko-psychologická poradna;orientační mapování školní zralosti;mateřská škola
Klíčová slova v dalším jazyce: school maturity;school readiness;pre-school preparation;pedagogical-psychological counselling centre;indicative mapping of school maturity;kindergarten
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou předškolní přípravy ve vybraných mateřských školách na základě orientačního mapování školní zralosti pracovníkem pedagogicko-psychologické poradny. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. Teoretická část se věnuje definici pojmů školní zralost a školní připravenost, úrovním školní zralosti ve vybraných oblastech, školským poradenským zařízením a orientačnímu mapování školní zralosti. Analytická část práce obsahuje vyhodnocení dat z orientačního mapování školní zralosti a dotazníkového šetření, výsledky šetření a doporučení pro pedagogickou praxi.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on analysis of pre-school preparation in selected kindergartens based on an indicative mapping of school maturity by a worker of pedagogical-psychological counselling centre. The thesis is divided into two parts - theoretical and analytical one. The theoretical part deals with the definitions of school maturity and school readiness, standards of school maturity in selected area, school counselling service and the indicative mapping of school maturity. The analytical part contains evaluation of data from the indicatice mapping of school maturity and questionnaire survey, results of survey and recommendations for pedagogical practice.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Holubjakova.pdfPlný text práce4,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holubjakova VP.docPosudek vedoucího práce37 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Holubjakova OP.pdfPosudek oponenta práce237,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holubjakova O021.pdfPrůběh obhajoby práce23,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39259

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.