Název: Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČR
Další názvy: Chosen mobile marketing tools of tour operators
Autoři: Hommerová, Dita
Fiala, Michal
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2020, roč. 10, č. 1, s. 4-20.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: https://drive.google.com/file/d/1g3328f6VS11a9tapIjmQBRbHcL84BXqH/view
http://hdl.handle.net/11025/39590
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: mobilní marketing;cestovní kanceláře;nástroje;optimalizace webových stránek;trendy
Klíčová slova v dalším jazyce: mobile marketing;tour operators;tools;website optimization;trends
Abstrakt v dalším jazyce: This paper deals with the potential for use of mobile marketing and its instruments at tour operators in the Czech Republic. The aim of this work was to become familiar with the modern instruments of mobile marketing and analyze the current state of usage of this type of marketing on the level of tour operators in the Czech Republic. The main tool for finding out this state was a survey shared with selected tour operators. This survey was aimed at identifying the tools used by tour operators, for which objectives were these tools used and with which resultes. The second step of the survey consisted of analyzing the current state of website optimization of individual travel agencies with the online tool from Google. The goal of this step was to find out which tour operators have a mobile-friendly website and what type of optimization are they using.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMO)
Číslo 1 (2020)
Číslo 1 (2020)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
2_Hommerova_Fiala.pdfPlný text338,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39590

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.