Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDvořáková, Markéta
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-24
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:18Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:18Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82706
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40121
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve vybrané společnosti, se zaměřením na lékárny. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci vybrané společnosti a na základě výsledků navrhnout inovaci pro využití nástrojů marketingové komunikace pro vybranou společnost. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část se zabývá teorií spojené s marketingem a marketingovou komunikací. Druhá část je praktická a ta obsahuje krátké přestavení vybrané společnosti, analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti, analýza marketingového prostředí a analýza sociálních médií. Praktická část závisí na dotazníku, podle kterých se uvádějí návrhy na doporučení nástrojů marketingové komunikace pro vybranou společnost.cs
dc.format85 s., 8 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectsociální mediacs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.titleAnalýza marketingové komunikace ve vybrané společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of marketing communication in a chosen companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the analysis of marketing communication in a chosen company focusing on pharmacy. The aim of this work is to analyse the marketing communication in a chosen company and based on the results to propose and innovation for the use of marketing communication tools for a chosen company. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with the theory associated with marketing and marketing communication. The second part is practical and contains a brief introduction of the chosen company, analysis of the company's marketing communication tools, analysis of the marketing environment and analysis of social media. The practical part depends on the questionnaire, according to which suggestions for recommendations of marketing tools for the chosen company are given.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedmarket environmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Analyza marketingove komunikace ve vybrane spolecnosti.pdfPlný text práce2,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorakova_Marketa_v.pdfPosudek vedoucího práce227,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorakova_Marketa_o.pdfPosudek oponenta práce180,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorakova_p.pdfPrůběh obhajoby práce55,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40121

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.