Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKraftová, Sandra
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2020-1-27
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:20Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:20Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-12-10
dc.identifier82743
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40135
dc.description.abstractPředložená práce se zabyvá marketovými aktivitami vybraného sportovního klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecný marketing, jeho historii a marketingový mix, na komunikační mix a na marketing v oblasti sportu a jeho využití. Praktická část práce zkoumá vybraný sportovní klub a jeho komunikaci v on-line a offline prostředí, dále také analyzuje vybrané marketingové aktivity a jejich přínos pro klub.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectfotbalcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titleMarketingové aktivity vybraného sportovního klubucs
dc.title.alternativeMarketing activities of selected sports cluben
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on marketing activities of the selected sports club. The theoretical part focuses on general marketing, its history and marketing mix, communication mix and marketing in sport and its use. The practical part of the thesis examines a selected sports club and its communication in the online and offline environment and analyses selected marketing activities and their acquisition to the club.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedmarketing of sporten
dc.subject.translatedfootballen
dc.subject.translatedsocial networksen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarskaprace_SandraKraftova.pdfPlný text práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kraftova_Sandra_v.pdfPosudek vedoucího práce226,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kraftova_Sandra_o.pdfPosudek oponenta práce234,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kraftova_p.PDFPrůběh obhajoby práce54,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40135

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.