Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSkybová, Eliška
dc.contributor.refereeVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-16
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:23Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:23Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82872
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40157
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na společenskou odpovědnost firem v odvětví pivovarnictví, konkrétně na oblast minipivovarů. Prvním cílem práce je definice konceptu společenské odpovědnosti firem a souvisejících pojmů. Druhým cílem je představení analyzovaného odvětví pivovarnictví. V analýze je obsažené i hodnocení webových a facebookových stránek minipivovarů. Posledním cílem práce je zjistit postoj spotřebitelů ke společenské odpovědnosti minipivovarů. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření. Analýza dat je provedena pomocí statistických metod. V závěru práce jsou navrhnuta opatření vedoucí ke zvýšení povědomí spotřebitelů o společenské odpovědnosti.cs
dc.format65 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs
dc.subjectcsrcs
dc.subjectpivovarnictvícs
dc.subjectminipivovarycs
dc.titleSpolečenská odpovědnost firem ve vybraném odvětvícs
dc.title.alternativeCorporate social responsibility of companies in a chosen industryen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on Corporate social responsibility in the brewing industry, specifically in the field of microbreweries. The first goal of this thesis is to define the concept of Corporate Social Responsibility and other related subjects. The second goal is to introduce the brewing industry. The analysis also includes a rating of the websites and Facebook pages of microbreweries. The last goal is to detect the consumer's attitude to the corporate social responsibility of microbreweries. The research is carried out with a questionnaire survey. The data analysis is accomplished by using statistical methods. In the ending, there are suggested arrangements leading to the increase in the consumer's knowledge about CSR.en
dc.subject.translatedcorporate social responsibilityen
dc.subject.translatedcsren
dc.subject.translatedbrewingen
dc.subject.translatedmicrobreweriesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Eliska Skybova.pdfPlný text práce1,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skybova_Eliska_v.pdfPosudek vedoucího práce224,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skybova_Eliska_o.pdfPosudek oponenta práce224,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skybova_p_1.pdfPrůběh obhajoby práce47,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40157

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.