Název: Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Další názvy: Proposals to improve marketing communication in specific retail units
Autoři: Sladká, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Fajfrová Karolína, Ing.
Oponent: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40158
Klíčová slova: marketingová komunikace;komunikační mix;maloobchodní jednotky;marketingový výzkum
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing communication;communication mix;retail units;marketing research
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování návrhů pro zefektivnění marketingové komunikace v maloobchodních jednotkách IQOS v České republice. Hlavní cíl je dosažen prostřednictvím předcházejících tří dílčích cílů: vypracování teoretického základu k marketingové komunikaci, maloobchodu a marketingového výzkumu, analýzou současné marketingové komunikace ve vybraných maloobchodních jednotkách a marketingovým výzkumem pro zjištění efektivnosti využívaných nástrojů marketingové komunikace daných maloobchodních jednotek. V bakalářské práci autorka využívá metody "desk research" a marketingového výzkumu. V teoretické části je zpracován teoretický základ k marketingové komunikaci v maloobchodních jednotkách a marketingového výzkumu za využití rešerše z odborné literatury. Praktická část se věnuje analýze marketingové komunikace v místě prodeje za využití pozorování. Následně je zahájen marketingový výzkum efektivnosti marketingové komunikace prostřednictvím pozorování, rozhovorů se zákazníky a dotazníkového šetření. Z výsledků marketingového výzkumu jsou následně navrženy opatření pro zefektivnění marketingové komunikace v maloobchodních jednotkách IQOS.
Abstrakt v dalším jazyce: The main goal of this bachelor thesis is the processing of sugestions for a more effective marketing communication in IQOS retail units in the Czech Republik. The main target is accomplished by three previous sub-objectives: elaboration of theoretical basis for marketing communication, retail and marketing research, analysis of current marketing communication in selected retail units and marketing research to determine the effectiveness of marketing communication tools of retail units. In this bachelor work the author is using the methods "desk research" and marketing research. The theoretical part deals with the theoretical basis for marketing communication in retail units and marketing research using research from professional literature. The practical part contains the analysis of marketing communication at the points of sell using observation. Then starts a marketing research about marketing communication effectivity using observation, interviews with customers and questionnaire results. From those results are suggested measures for more effectivity of marketing communication in retail units of IQOS.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_FEK_2020-01.pdfPlný text práce1,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sladka_Michaela_v.pdfPosudek vedoucího práce216,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sladka_Michaela_o.pdfPosudek oponenta práce159,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sladka_p.pdfPrůběh obhajoby práce43,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40158

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.