Název: Vliv reklamy a médií na vybrané generace uživatelů
Další názvy: Influence of advertising and media on selected geerations of users
Autoři: Moulisová, Petra
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40241
Klíčová slova: reklama;média;internetový marketing;komunikační mix
Klíčová slova v dalším jazyce: advertising;media;internet marketing;communication mix
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním vlivu reklamy a médií na náhodný vzorek lidské populace a formulování doporučení na základě kvantitativního výzkumu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje pojem internetový marketing a generace uživatelů internetu. Praktická část práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření.
Abstrakt v dalším jazyce: This master's thesis deals with the study of the influence of advertising and the media on a random sample of the human population and the formulation of recommendations based on quantitative research. The work is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the author defines the concept of Internet marketing and the generation of Internet users. The practical part of the work deals with the evaluation of the questionnaire survey.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Moulisova_Petra DP.pdfPlný text práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moulisova_Petra_v.pdfPosudek vedoucího práce227,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moulisova_Petra_o.pdfPosudek oponenta práce229,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moulisova_p.pdfPrůběh obhajoby práce59,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40241

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.