Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVágnerová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorHrubá, Lenka
dc.date.accepted2020-6-29
dc.date.accessioned2020-11-10T00:30:45Z-
dc.date.available2019-5-24
dc.date.available2020-11-10T00:30:45Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-29
dc.identifier81665
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40466
dc.description.abstractBakalářská práce se věnovala obsahové analýze tematického celku Primáti ve vybraných učebnicích pro základní a střední školy. Byla provedena obsahová analýza celkem třinácti učebnic, která se na základě zvolených výzkumných otázek zaměřovala na různé obsahové aspekty analyzovaného celku. Zkoumány byly rozdíly v pojetí a prezentaci taxonomického systému primátu, uváděných a vyobrazovaných zástupcích, pojetí člověka jako jednoho z primátů, příbuznost člověka s primáty, a to, jak učebnice pracuje s pojmem Rh-faktor. Získaná data byla uspořádána do tabulek a podrobně vyhodnocena. Výsledky analýzy dokládají odlišnosti ve zpracování jednotlivých učebnic.cs
dc.format71 s. (89 534 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpřírodopiscs
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.subjectprimátics
dc.titleObsahová analýza tematického celku Primáti ve vybraných učebnicích pro základní a střední školycs
dc.title.alternativeContent analysis of thematic unit Primates in selected Biology textbooks for primary and secondary schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the content analysis of the thematic unit Primates in selected textbooks for primary and grammar schools. A content analysis of thirteen textbooks was performed, which, based on selected research questions, focused on various content aspects of the analysed unit. Differences in the conception and presentation of the taxonomic system of primates, the presented and depicted representatives, the conception of the human as one of the primates, the relations between humans and primates, and how the textbook works with the concept of Rh-factor were examined. The obtained data were arranged in tables and evaluated in detail. The results of the analysis demonstrate the differences in the processing of individual textbooks.en
dc.subject.translatedbiologyen
dc.subject.translatedtextbooksen
dc.subject.translatedcontent analysisen
dc.subject.translatedprimatesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Lenka_Hruba.pdfPlný text práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hruba_posudek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce400,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hruba_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce780,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hruba_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce134,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40466

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.