Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerník Roman, Mgr. et MgA.
dc.contributor.authorKonopíková, Anna
dc.contributor.refereeČerníková Marie, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2020-9-14
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:16Z-
dc.date.available2018-9-11
dc.date.available2020-11-10T00:32:16Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-30
dc.identifier77825
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40745
dc.description.abstractTato bakalářská práce v teoretické části seznamuje s loutkou, od co je loutka, hračka, přes rozdělení a funkce až po historii loutky. Dále nabízí přehled o dítěti a loutce, jak si s nimi hraje v předškolním věku, jak ji vnímá a navazuje na využití loutek v mateřské škole, jak s nimi pracuje pedagog a jak prostřednictvím loutky lze komunikovat s dětmi. Druhá část bakalářské práce, praktická část, popisuje kvantitativní výzkum, ve kterém se zjišťovalo formou dotazníkového šetření, jak využívají pedagogové loutky ve své praxi, jaká úskalí to obnáší.cs
dc.format53 s. (10 797 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectloutkacs
dc.subjectpředmětcs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjecthracs
dc.subjectpráce s loutkoucs
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectkomunikační prostředekcs
dc.titleÚskalí práce s loutkou v pozici učitele MŠcs
dc.title.alternativeThe pitfalls of working with a puppet in the position of a teacher of the kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis in the theoretical part introduces the puppet, from what is puppet, toy, through division and function to the history of the puppet. It also offers an overview of the child and the puppeteer, how he plays with them in pre-school age, how he perceives it, and how to use the puppets at the kindergarten, how the teacher works with them and how they can interact with children through puppets. The second part of the bachelor's thesis, the practical part, describes quantitative research, in which it was determined in the form of a questionnaire survey, how teachers use puppets in their practice, what pitfalls it entails.en
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedpuppeten
dc.subject.translatedsubjecten
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedwork with a puppeten
dc.subject.translatedpedagogueen
dc.subject.translatedmeans of communicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Konopikova.pdfPlný text práce1,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konopikova Anna VP.pdfPosudek vedoucího práce5,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konopikova Anna OP.pdfPosudek oponenta práce89,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konopikova Anna O.pdfPrůběh obhajoby práce835,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40745

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.