Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorKonopíková, Simona
dc.contributor.refereeČerníková Marie, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-16
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:16Z-
dc.date.available2019-6-14
dc.date.available2020-11-10T00:32:16Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-21
dc.identifier81375
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40748
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá metodou Persona Dolls a jejím přínosem k rozvoj klíčových kompetencí dětí předškolního věku. Teoretická část popisuje základní charakteristiku předškolního období a faktory, které dítě formují. Poukazuje na nenahraditelný význam rodiny pro zdravý vývoj dítěte a vliv mateřské školy pro celkový rozvoj osobnosti a orientaci ve společenském prostředí a hodnotách. Přibližuje potenciál metody Persona Dolls pro předškolního pedagoga v mateřské škole, zejména ve vztahu k rozvoji klíčových kompetencí a vědomé práce s předsudky. Praktická část zaznamenává zavedení metody Persona Dolls do výchovně vzdělávací práce v jednotřídní mateřské škole. Zrealizované výstupy jsou metodicky popsány a zhodnoceny. Metoda Persona Dolls se ukazuje jako vhodná metoda k rozvoji klíčových kompetencí v mateřské škole a to zejména kompetence komunikativní a kompetence sociální a personální.cs
dc.format66 s. (92 739 znaků), 13 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmetoda persona dollscs
dc.subjectdítě předškolního věkucs
dc.subjectrodinacs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícs
dc.subjectklíčové kompetencecs
dc.titlePřínos metody Persona Dolls k rozvoji klíčových kompetencí v mateřské školecs
dc.title.alternativeEducation by Persona Dolls Method and its contribution to the development of key competencies in Kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the Persona Dolls method and its contribution to the development of key competences of preschool children. The theoretical part describes the basic characteristics of the pre-school period and the factors that shape a child. It points out the irreplaceable importance of the family for the healthy development of a child and the influence of a kindergarten for the overall development of the personality and orientation in the social environment and values. It describes the potential of the Persona Dolls method for a preschool teacher in a kindergarten, especially in relation to the development of the key competences and conscious work with prejudice. The practical part records the introduction of the Persona Dolls method into the educational work in a one-class kindergarten. The implemented outputs are methodically described and evaluated. The Persona Dolls method proves to be a suitable method for developing key competences in kindergarten, especially communicative, social and personal competences.en
dc.subject.translatedpersona dolls methoden
dc.subject.translatedpreschool childen
dc.subject.translatedfamilyen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedframework education program for preschool educationen
dc.subject.translatedkey competencesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Prinos metody Persona Dolls k rozvoji klicovych kompetenci v materske skole.pdfPlný text práce6,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konopikova VP.pdfPosudek vedoucího práce246,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konopikova OP.pdfPosudek oponenta práce216,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konopikova O.pdfPrůběh obhajoby práce47,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40748

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.