Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorJurnečková, Adéla
dc.contributor.refereeLišková Štěpánka, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-17
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:57Z-
dc.date.available2018-12-7
dc.date.available2020-11-10T00:32:57Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-30
dc.identifier80333
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40841
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá poslechovými činnostmi v hodinách hudební výchovy na střední škole. Uvádí možné cesty ke zatraktivnění poslechových aktivit. Tyto cesty jsou demonstrovány na konkrétních výukových projektech. Práce se opírá o názory významných současných hudebních pedagogů. Pro ilustraci jsou použity vybrané skladby Antonína Dvořáka (Humoreska, Romantické kusy, Rondo pro violoncello a klavír g moll a píseň Holub na javoře) a Bohuslava Martinů (Sonatina G dur pro housle a klavír, a písně Vynášení smrti a Žaloba). Práce obsahuje pět částí teoretických a šestá zahrnuje praktické výukové projekty. Ty vycházejí z kurikulárních dokumentů a současných výukových tendencí v hudební výchově.cs
dc.format54 s., 14 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectposlechové činnostics
dc.subjectantonín dvořákcs
dc.subjectbohuslav martinůcs
dc.subjecthudební výchovacs
dc.subjectvýukový projektcs
dc.subjectučebnice hudební výchovycs
dc.subjectmusicogrammacs
dc.subjectmoderní výukové metodycs
dc.subjectprožitekcs
dc.subjectjaroslav herdencs
dc.titleVybrané skladby Antonína Dvořáka a Bohuslava Martinů a jejich využití v poslechových činnostech v hudební výchově na SŠcs
dc.title.alternativeSelected compositions by Antonín Dvořák and Bohuslav Martinů and their use in listening activities in music education at secondary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with listening activities in music lessons in high school. It lists possible ways to make listening activities more attractive. These ways are demonstrated on specific educational projects. The thesis is based on the views of important contemporary music educators. Selected compositions by Antonín Dvořák (Humoresque, Romantic Pieces, Rondo for cello and piano in G minor and the song Holub na javoře) and Bohuslav Martinů (Sonatina in G major for violin and piano, and songs Vynášení smrti and Žaloba) are used for illustration. The work contains five theoretical parts and the sixth are practical teaching projects. These are based on curricular documents and current teaching trends in music education.en
dc.subject.translatedlistening activitiesen
dc.subject.translatedantonín dvořáken
dc.subject.translatedbohuslav martinůen
dc.subject.translatedmusic educationen
dc.subject.translatededucational projecten
dc.subject.translatedtextbook of music educationen
dc.subject.translatedmusicogrammaen
dc.subject.translatedmodern teaching methodsen
dc.subject.translatedexperienceen
dc.subject.translatedjaroslav herdenen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Jurneckova.pdfPlný text práce1,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
JURNECKOVA_DP_oponent_Li.pdfPosudek oponenta práce179,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
JURNECKOVA_DP_vedouci_Sla.pdfPosudek vedoucího práce115,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jurneckova.pdfPrůběh obhajoby práce352,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40841

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.