Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHavlíčková Jana, Bc. M.B.A.
dc.contributor.authorKoudelková, Petra
dc.contributor.refereeHostýnek Tomáš, Mgr.
dc.date.accepted2020-9-2
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:03Z-
dc.date.available2019-5-16
dc.date.available2020-11-10T00:35:03Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-7-31
dc.identifier81089
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41207
dc.description.abstractTeoretická práce obsahuje popis a charakteristiku marketingu a jeho nástrojů, historii sociálních sítí ve světě a podrobněji se věnuje čtyřem nejpoužívanějším sociálním sítím v České republice. Praktická část je pojata formou výzkumu ve vztahu sociálních sítí s malými firmami a živnostníky. Výzkum v podobě dotazníku se zabývá tím, jaké mají sociální sítě vliv na firmy, jak jsou firmy spokojené a jaký mají na sociální sítě názor z pohledu podniku.cs
dc.format54 s. (49 872 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjecttwittercs
dc.subjectlinkedincs
dc.subjecton-line komunikacecs
dc.titleSocial networks and their influence on the prosperity and growth of small businesses and sole traders through paid and unpaid promotion.cs
dc.title.alternativeSocial networks and their influence on the prosperity and growth of small businesses and sole traders through paid and unpaid promotion.en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedTheoretical part of the thesis deals with description of marketing and marketing tools, history of social sites and subsequently with the main characterization of the most used social networks in the Czech Republic. Practical part is made as a research between social networks and small businesses and sole traders and it contains survey which occupied about the influence, satisfaction and opinion on social networks.en
dc.subject.translatedsocial networken
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedtwitteren
dc.subject.translatedlinkedinen
dc.subject.translatedon-line communicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Koudelkova.pdfPlný text práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koudelkova - oponent.pdfPosudek oponenta práce522,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koudelkova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce475,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koudelkova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce321 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41207

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.