Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorChocholoušková Zdeňka, RNDr. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorCejzlarová, Lucie
dc.date.accepted2020-6-29
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:35Z-
dc.date.available2018-12-7
dc.date.available2020-11-10T00:35:35Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-24
dc.identifier80425
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41295
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá školními zahradami, jejich významem, ale také historií, vývojem i současným stavem a přibližuje problematiku přírodních zahrad. Podrobně jsou rozebrány jednotlivé výukové prvky ve školních zahradách. Vysvětlen je také pojem aktivizační metody včetně uvedení vhodných metod pro výuku přírodopisu na druhém stupni základní školy. Čtyři školní zahrady plzeňského kraje byly analyzovány a na základě jejich praxe byl vytvořen návrh realizace venkovních prostor ZŠ a MŠ Osek. Práce obsahuje také sedm různých aktivit primárně určených do hodin přírodopisu ve školní zahradě, z toho dvě aktivity byly se žáky základní školy Osek otestovány a vyhodnoceny.cs
dc.format67 s., xxxii.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškolní zahradacs
dc.subjectpřírodní zahradacs
dc.subjectvýukové prvkycs
dc.subjectaktivizační metodycs
dc.subjectnávrh realizacecs
dc.subjectzákladní škola a mateřská škola osekcs
dc.subjectedukační materiálycs
dc.subjectpřírodopiscs
dc.titleNávrh realizace a využití venkovních prostor MŠ a ZŠ Osekcs
dc.title.alternativeMŠ a ZŠ Osek (elementary school) - design of surrounding areas for educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with school gardens, their importance, history, development and current state and approaches the issue of natural gardens. The individual teaching elements in school gardens are analyzed in detail. The concept of activation methods is also explained, including the introduction of suitable methods for teaching science in the upper primary school. Four school gardens of the Pilsen region were analyzed and on the basis of their practice was created design for implementation of outdoor areas of the Nursery and Elementary School of Osek. The thesis also contains seven different activities primarily intended for science lessons in the school garden, of which two activities were tested and evaluated with the pupils of the Osek elementary school.en
dc.subject.translatedschool gardenen
dc.subject.translatednatural gardenen
dc.subject.translatedteaching elementsen
dc.subject.translatedactivation methodsen
dc.subject.translateddesign of implementationen
dc.subject.translatednursery and elementary school of oseken
dc.subject.translatededucational materialsen
dc.subject.translatedbiologyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Cejzlarova Lucie.pdfPlný text práce13,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cejzlarova_posudek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce482,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cejzlarova_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce961,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cejzlarova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce146,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41295

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.