Název: Vzdělávací intervence zaměřené na problematiku epilepsie v mateřských školách
Další názvy: Educational interventions focused on epilepsy problematics in kindergarten
Autoři: Šebková, Klára
Vedoucí práce/školitel: Buršíková Dana, Doc. Mgr. Ph.D.
Oponent: Kohout Jiří, Doc. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/41348
Klíčová slova: epilepsie;dítě;mateřská škola;intervence
Klíčová slova v dalším jazyce: epilepsy;child;kindergarten;intervention
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zkoumání efektivity zkráceného příběhu s názvem Dobrodružství na rybách. Práce má zásadním způsobem přispět k dosud nestudované problematice edukačních intervencí týkajících se epilepsie u dětí v mateřských školách.Teoretická část uvádí do problematiky epilepsie. Práce je zaměřena na předškolní období. Proto jsou zde obsažené důležité informace, které by měl učitel mateřské školy vědět, pokud by se s dítětem s epilepsií setkal. Teoretická část také seznamuje s významem čtení pohádek u dětí. Praktická část se zabývá vzdělávací intervencí v 64. mateřské škole v Plzni. Je zde popisována výzkumná část, která obsahuje charakteristiku souboru respondentů, metodologii, popis sbírání dat, výsledky výzkumu a následné ověřování hypotéz.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this bachelor's thesis is to research the effectiveness of an abbreviated story called Adventure on Fish. This work has to make an essential contribution to the previously unstudied issue of educational interventions relating to epilepsy in children attending kindergartens.The introduction of the issue of the epilepsy is covered in the theoretical part. The thesis is focused on the pre-school period. Therefore, there is important information contained here that every kindergarten teacher should know should he encounter a child with epilepsy. The importance of reading fairy tales to children is also introduced in the theoretical part of this thesis.The practical part deals with educational intervention in 64th kindergarten in Pilsen. The researching part is also described here, which contains the characteristics of a set of respondents, methodology, description of data collection, outcomes of researches, and sunsequent verification of hypotheses.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Sebkova Klara.pdfPlný text práce1,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sebkova_oponent.pdfPosudek oponenta práce1,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sebkova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce838,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sebkova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce198,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41348

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.