Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hořejší, Petr | |
dc.contributor.author | Polcar, Jiří | |
dc.contributor.referee | Kopeček, Pavel | |
dc.date.accepted | 2012-08-23 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:38:48Z | - |
dc.date.available | 2011-09-19 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:38:48Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-29 | |
dc.identifier | 49014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/4158 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je popsat tvorbu SW balíku zdrojů pro tvorbu modelů výrobních podniků za využití Source Engine (který je známý jako herní engine např. pro Half-Life 2) a výukových podkladů ve formě e-booku obsahujícího návod na použití tohoto balíku a poskytujícího kurz tvorby v Source SDK určený pro studenty předmětu KPV/DPVR - digitální podnik a virtuální realita. | cs |
dc.format | 49 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | digitální továrna | cs |
dc.subject | DIGITOV | cs |
dc.subject | Half-Life 2 | cs |
dc.subject | Valve Hammer Editor | cs |
dc.subject | Source Engine | cs |
dc.subject | Source SDK | cs |
dc.title | Využití Source Engine pro vizualizaci a interakci v prostředí digitální továrny a tvorba studijních podkladů | cs |
dc.title.alternative | Use of Source Engine for Visualization and Interaction in a Digital Factory Environment and Education Support Development | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra průmyslového inženýrství a managementu | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Goal of the thesis is to describe development of a software package for making models of manufacturing companies using Source Engine (which is used for powering computer games, for instance Half-Life 2) and to create education materials in the form of an e-book including a manual for use of this package and providing a Source SDK editing course for students of the subject KPV/DPVR - Digital Factory and Virtual Reality. | en |
dc.subject.translated | digital factory | en |
dc.subject.translated | DIGITOV | en |
dc.subject.translated | Half-Life 2 | en |
dc.subject.translated | Valve Hammer Editor | en |
dc.subject.translated | Source Engine | en |
dc.subject.translated | Source SDK | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP.pdf | Plný text práce | 2,24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Polcar_hodnoceni_v 001.pdf | Posudek vedoucího práce | 487,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Polcar_oponentni_posudek 001.pdf | Posudek oponenta práce | 694,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Polcar_obhajoba_BP 001.pdf | Průběh obhajoby práce | 321,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/4158
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.