Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorŠebo, Miroslav
dc.date.accessioned2020-11-23T09:27:59Z
dc.date.available2020-11-23T09:27:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 1, s. 64-69.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42145
dc.description.sponsorshipGrant SVK1‐2020‐013 Olympiáda techniky Plzeň 2020, Západočeská univerzita vPlznics
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosksk
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectonline vzdělávánícs
dc.subjectkorona krizecs
dc.subjecte-learningcs
dc.titleSkúsenosti so vzdelávaním počas koronakrízysk
dc.title.alternativeExperiences with education during corona crisisen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article deals with author's teaching experiences during corona crisis. The purpose of the article is to describe methods, procedures and programs used in online education. Sub-objective is to describe students' opinions on this type of education. We decided to use slightly different methods of education and techniques we educated students on different subjects. Preparation of education for each subject went through development and after communication with students, we tried to find suitable form of education during corona crisis. We mainly used social network Facebook and video-conferencing system Meet (https://meet.ukf.sk) in education, wich primarily recommended University of Constantine Philosopher. During education was necessery to use other apps like for example email, MS Teams, Messenger, Moodle etc.. We used the following methods to achieve the goals: 1. Literary method, to find out the current state of the issue and the necessary software, hardware or personnel requirements needed for online education. 2. Observation and conversation, to find out students' opinions for education during corona crisis.en
dc.description.abstract-translatedČlánok sa zaoberá skúsenosťami autora s vyučovaním počas koronakrízy. Cieľom článku je popísať metódy, postupy a technológie využívané pri online vzdelávaní. Čiastkovým cieľom je popísať názory študentov na tento spôsob vzdelávania.sk
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedonline educationen
dc.subject.translatedcorona crisisen
dc.subject.translatede-learningen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2020)
Číslo 1 (2020)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Šebo.pdfPlný text324,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42145

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.