Title: Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ hudební obor
Citation: Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ hudební obor. 1. vyd.Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020. 1067 s. ISBN 978-80-261-0916-7.
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni, Gymnázium a Hudební škola hl.m. Praha, ZUŠ, Portedo o.p.s.
Document type: book
monografie
URI: http://hdl.handle.net/11025/42161
Keywords: didaktika;vzdělávání;žáci se speciálními potřebami;hudební obor
Keywords in different language: didactics;education;pupils with special needs;music
Abstract: Podněty k didaktikám pro práci s žáky se SVP v uměleckém vzdělávání ‒ hudební obor jsou jedním z hlavních výstupů projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti. Podněty k didaktikám pro hudební obor jsou součástí třídílného souboru didaktických materiálů, který obsahuje texty pro hudební a výtvarný obor a třetí díl s doplňujícími texty. První část určená učitelům hudebního oboru obsahuje texty k výuce hudební nauky, žáků se zrakovým postižením, improvizace, skladby, hry na dechové dvojplátkové nástroje (hoboj a fagot), žesťové nástroje (trubka, lesní roh, pozoun), kytaru, cembalo a bicí nástroje.
Rights: Creative Commons BY-SA
Appears in Collections:Monografie / Monographs

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.2_ho_web.pdfPlný text36,27 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/42161

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.