Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.date.accessioned2020-11-25T06:28:02Z
dc.date.available2020-11-25T06:28:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationPodněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ hudební obor. 1. vyd.Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020. 1067 s. ISBN 978-80-261-0916-7.cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42161
dc.description.abstractPodněty k didaktikám pro práci s žáky se SVP v uměleckém vzdělávání ‒ hudební obor jsou jedním z hlavních výstupů projektu Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti. Podněty k didaktikám pro hudební obor jsou součástí třídílného souboru didaktických materiálů, který obsahuje texty pro hudební a výtvarný obor a třetí díl s doplňujícími texty. První část určená učitelům hudebního oboru obsahuje texty k výuce hudební nauky, žáků se zrakovým postižením, improvizace, skladby, hry na dechové dvojplátkové nástroje (hoboj a fagot), žesťové nástroje (trubka, lesní roh, pozoun), kytaru, cembalo a bicí nástroje.cs
dc.description.sponsorshipPodpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti, reg. č. projektu: CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004850.cs
dc.format1067 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Gymnázium a Hudební škola hl.m. Praha, ZUŠ, Portedo o.p.s.cs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.rightsCreative Commons BY-SAen
dc.subjectdidaktikacs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectžáci se speciálními potřebamics
dc.subjecthudební oborcs
dc.titlePodněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ hudební oborcs
dc.typemonografiecs
dc.typebooken
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translateddidacticsen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedpupils with special needsen
dc.subject.translatedmusicen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Monografie / Monographs

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
4.2_ho_web.pdfPlný text36,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42161

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.