Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPodroužek, Ladislav
dc.contributor.authorŠafránková, Dagmar
dc.date.accessioned2021-02-23T12:22:32Z
dc.date.available2021-02-23T12:22:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2020, č. 2, s. 47-55.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttps://www.arnica.zcu.cz/images/casopis/2020/Arnika_2020_2_4-Podrouzek-Safrankova-web.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42741
dc.description.abstractPříspěvek dokumentuje vývoj a koncipování vybraného obsahu učiva přírodovědy. Analyzuje jednotlivé školní dokumenty od počátku minulého století až po současný kurikulární dokument, kterým je Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání s důrazem na vzdělávací oblast Člověk a jeho svět. Práce se zaměřuje na stručnou revizi školních vzdělávacích programů se záměrem podpořit práci vyučujících při tvorbě tematických plánů.cs
dc.format9 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjectkurikulární dokumentycs
dc.subjectobsahcs
dc.subjectrozsah a koncipování učiva přírodovědycs
dc.subjectprimární školacs
dc.titleČlověk a jeho svět: Analýza vývoje učiva o bezobratlých živočiších v primární školecs
dc.typearticleen
dc.typečlánekcs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedcurricular documentsen
dc.subject.translatedcontenten
dc.subject.translatedscope and design of science curriculumen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Články / Articles (KPG)
Číslo 2 (2020)
Číslo 2 (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arnika_2020_2_4-Podrouzek-Safrankova-web.pdfPlný text244,47 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/42741

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.