Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkalický, Jiří
dc.contributor.authorRoháč, Tomáš
dc.contributor.refereeVacek, Jiří
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:40:29Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:40:29Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier47542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4341
dc.description.abstractTéma této bakalářské práce se nazývá ?Projekt a jeho plán? a bylo autorem vybráno z důvodu častého výskytu projektového řízení v dnešních firmách. Hlavním cílem této práce bylo vypracování plánu projektu nové značkové prodejny vybrané společnosti včetně všech obvyklých náležitostí, jakými jsou definice projektu, časový harmonogram, plán zdrojů, plán řízení komunikace, rizik, kvality a plán obchodních činností. Dané téma bylo zpracováno na základě skloubení poznatků získaných z doporučené literatury a vstupních informací poskytnutých přímo společností mající zájem na realizaci daného projektu. Pro přehlednost této práce byla zvolena stejná struktura jak teoretické, tak praktické části, aby si případný čtenář získané poznatky z plánovaného projektu mohl teoreticky podložit a naopak. Výsledky této práce mohou zadavatelské společnosti prostřednictvím realizování naplánovaného projektu napomoci k naplnění jejích strategických cílů.cs
dc.format92 s., 31 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprojektové řízenícs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectpláncs
dc.subjectlogický rámeccs
dc.subjectrozsah projektucs
dc.subjectrozpočetcs
dc.subjectrizikacs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectkvalitacs
dc.titlePlán projektu nové značkové prodejny vybrané společnostics
dc.title.alternativeThe project plan of a new branded store of the selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of this paper is called ?Project and its plan? and it was chosen by author because of presence of project management in current companies. Main objective of this document is to create a project-plan of new brand shop of the company, including project-definition, time schedule, resource plan, communication, risk and quality management plan and trade plan. The subject is elaborated on addition of information from recommend literature and data directly provided by company, which have interests in project and its realization. In terms of clarity there was chosen the same thematic structure for theoretical and practical part. Outcomes of this paper can be used by project sponsor through implementation of planned project to reach its strategic objectives.en
dc.subject.translatedproject managementen
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedplanen
dc.subject.translatedlog-frameen
dc.subject.translatedwork breakdown structureen
dc.subject.translatedbudgeten
dc.subject.translatedrisksen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedqualityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
K09B0541P_BP.pdfPlný text práce4,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_rohac_VP_SPR.PDFPosudek vedoucího práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_rohac_OP_SPR.PDFPosudek oponenta práce1,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_rohac.PDFPrůběh obhajoby práce134,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4341

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.