Název: Edukace pacienta s asthma bronchiale
Další názvy: Education of the patient with asthma bronchiale
Autoři: Zvánovcová, Jaroslava
Vedoucí práce/školitel: Zvardoňová Maříková Václava, Mgr.
Oponent: Frei Jiří, PhDr. Mgr. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44095
Klíčová slova: astma bronchiale;edukace pacienta
Klíčová slova v dalším jazyce: asthma bronchiale;education of patient
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Edukace pacienta s asthma bronchiale se zabývá problematikou edukace pacientů s asthma bronchiale. V teoretické části je definice astmatu, příčiny jeho vzniku, příznaky a jeho diagnostika a léčba. Dále je zde zahrnut popis edukace. Praktická část je pak zaměřena na kvantitativní výzkum, jehož cílem je zjistit do jaké míry jsou pacienti edukováni, zda je edukace prováděna správně a srozumitelně.
Abstrakt v dalším jazyce: Bachelor's thesis entitled "Education of a patient with asthma bronchiale" is focused on the issue of education of patients with bronchial asthma. In the theoretical part, the definition of asthma, the causes of its formation, symptoms and its diagnosis and treatment are described. A description of the education is also included. The practical part is then focused on quantitative research, which aims to determine to what extent patients are educated and whether the education is carried out correctly and understandably.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zvanovcova Jaroslava VSS BP.pdfPlný text práce6,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zvanovcova_PV.pdfPosudek vedoucího práce327,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zvanovcova_PO.pdfPosudek oponenta práce495,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zvanovcova_H.pdfPrůběh obhajoby práce402,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44095

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.