Název: Portál pro publikaci informací o výukových vizualizačních nástrojích
Další názvy: Portal for publication of educational visualization tools
Autoři: Pavlíčková, Viktorie
Vedoucí práce/školitel: Lipka Richard, Ing. Ph.D.
Oponent: Holý Lukáš, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44226
Klíčová slova: vizualizace dat;webový portál;analýza;redakční systém;wordpress;výukové nástroje
Klíčová slova v dalším jazyce: data visualization;web portal;analysis;content management system;wordpress;learning tools
Abstrakt: Cílem práce bylo vytvořit webový portál pro publikaci informací o výukových vizualizačních nástrojích. K dosažení tohoto cíle bylo zapotřebí seznámit se s problematikou vizualizace dat a jevů využívaných k výuce. Po seznámení se s množinou existujících výukových vizualizací byla navržena webová aplikace pro snadnou správu informací o již existujících vizualizačních nástrojích, o možnostech jejich využití pro studenty a pedagogy a stručný popis jejich funkcí. Takto navržená aplikace byla implementována a naplněna základní sadou dat.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the thesis was to study issue of visualization of data and phenomenon used in teaching. Then it was required to search for the broad possible set of existing educational visualizations. Based on this knowledge, web application was designed for simple maintaining of information regarding visualization tools. This application was implemented and filled with base data set.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Pavlickova.pdfPlný text práce6,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0322P_Hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce184,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0322P_Posudek.pdfPosudek oponenta práce421,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0322P_Obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce43,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44226

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.