Title: Marketingový plán zavedení konkrétního produktu
Other Titles: Marketing plan and putting a specific product
Authors: Krýsl, Lubomír
Advisor: Eger, Ludvík
Referee: Tlučhoř, Jan
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/4433
Keywords: marketingový plán;marketing cestovního ruchu;pivní lázně
Keywords in different language: marketing plan;marketing;tourism;beer bath
Abstract: Cílem této bakalářské práce je tvorba marketingového plánu Pivovarského dvora Plzeň, při rozšíření nabídky služeb o relaxační pivní koupele. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je rozčleněna do dvou kapitol. První kapitola si klade za cíl seznámit čtenáře s marketingem cestovního ruchu, zejména s
Abstract in different language: The aim of this thesis is to create a marketing plan of Pilsen Brewery Court, the expansion of services offered for a relaxing beer baths. The work is divided into theoretical and practical. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter aims to familiarize readers with the marketing of tourism, especially with the
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_KRYSL_LUBOMIR.pdfPlný text práce700,95 kBAdobe PDFView/Open
Krysl v.jpgPosudek vedoucího práce703,21 kBJPEGThumbnail
View/Open
Krysl o.jpgPosudek oponenta práce853,62 kBJPEGThumbnail
View/Open
Krysl ob.jpgPrůběh obhajoby práce477,84 kBJPEGThumbnail
View/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/4433

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.