Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Slavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc. | |
dc.contributor.author | Bradáčová, Renata | |
dc.contributor.referee | Růžičková Veronika, Mgr. et Mgr. Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-6-16 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:36:48Z | - |
dc.date.available | 2019-12-6 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:36:48Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-5-11 | |
dc.identifier | 83875 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/44709 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou možností aktivizace žáků ve výuce hudební výchovy. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny jednotlivé prvky, které ovlivňují aktivizaci žáků, východiska současné koncepce hudební výchovy a jejich začlenění do Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Jsou zde uvedeny také hudební činnosti, prostřednictvím kterých žáky aktivizujeme. V praktické části jsou zpracovány didaktické přípravy pro každý ročník na 1. stupni základní školy. Za přípravou se nachází reflexe z aplikované přípravy na vyučování nebo zhodnocení zpětné vazby od učitelů na připravenou výukovou jednotku. | cs |
dc.format | 67 s., xxv s. (134 468 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | hudební výchova | cs |
dc.subject | aktivizace žáků | cs |
dc.subject | význam hudby | cs |
dc.subject | hudební schopnosti | cs |
dc.subject | hudební aktivity dětí | cs |
dc.title | Výuka hudební výchovy na 1. stupni základní školy z hlediska aktivizace žáků | cs |
dc.title.alternative | Teaching music to primary school learners in terms of their activation | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the possibilities of activating pupils in teaching music education. The work contains a theoretical and practical part. The theoretical part defines the individual elements that affect the activation of pupils, the basis of the current concept of music education and their inclusion in the Framework Education Programme for Elementary Education. Also presented, are musical activities through which we activate pupils. The practical part deals with didactic preparations for each year of primary school. Behind the preparation is a reflection or evaluation of feedback from teachers on the prepared learning unit. | en |
dc.subject.translated | music education | en |
dc.subject.translated | activation of pupils | en |
dc.subject.translated | importance of music | en |
dc.subject.translated | musical abilities | en |
dc.subject.translated | musical activities of children | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KHK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Bradacova_finalni_podoba.pdf | Plný text práce | 2,5 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BRADACOVA_ DP_vedouci_Sla_2021.pdf | Posudek vedoucího práce | 276,72 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bradacova_DP_oponent_Ruz_2021.pdf | Posudek oponenta práce | 207,4 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bradacova_obhajoby_16.6.21.09.jpg | Průběh obhajoby práce | 238,6 kB | JPEG | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/44709
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.