Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Fadrhonc, Jan | |
dc.contributor.author | Král, Jan | |
dc.date.accessioned | 2022-01-31T11:00:30Z | - |
dc.date.available | 2022-01-31T11:00:30Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | ADRHONC, J. KRÁL, J. Modifikace Urbanova figurálního testu tvořivého myšlení pro potřeby vyhodnocení 3D modelů vytvořených žáky ZŠ. Inovace a technologie ve vzdělávání, 2021, roč. Neuveden, č. 2, s. 41-49. ISSN: 2571-2519 | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/46693 | |
dc.description.abstract | Článek popisuje úpravy Urbanova figurálního testu tvořivého myšlení (TSD – Z) pro potřeby hodnocení žáků prvního a druhého stupně v oblasti prostorové představivosti a kreativity, a to na základě hodnocení jimi vytvořených 3D modelů. Tyto modifikace byly provedeny na základě přechodu zadávání a hodnocení z původní kresby na papír do 3D virtuálního prostoru a rozšíření testu o kategorie hodnotící prostorovou představivost. Výsledky testování nám umožní zjistit nejen úroveň prostorové představivosti a kreativity, ale i na základě našich výsledků a jiných výzkumů korelovat případné limity daného virtuálního 3D prostředí. | cs |
dc.format | 9 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.relation.ispartofseries | Inovace a technologie ve vzdělávání | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | prostorová představivost | cs |
dc.subject | kreativita | cs |
dc.subject | 3D modelování | cs |
dc.subject | TSD – Z | cs |
dc.title | Modifikace Urbanova figurálního testu tvořivého myšlení pro potřeby vyhodnocení 3D modelů vytvořených žáky ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Modification of Urban’s figural test of creative thinking for the needs of evaluation of 3D models created by elementary school students | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The article describes modifications of Urban's figural test of creative thinking (TSD - Z) for the needs of evaluation of first (age 6 – 11) and second (age 11 – 15) grade students in the field of spatial imagination and creativity, based on the evaluation of their created 3D models. These modifications were made on the basis of the transition of input and evaluation from the original drawing on paper to 3D virtual space and the extension of the test by categories evaluating spatial imagination. The results of testing will allow us to determine not only the level of spatial imagination and creativity, but also on the basis of our results and other research to correlate the possible limits of the virtual 3D environment. | en |
dc.subject.translated | Spatial orientation | en |
dc.subject.translated | creativity | en |
dc.subject.translated | 3D modeling | en |
dc.subject.translated | TSD – Z | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43934518 | |
dc.project.ID | SGS-2020-019/Rozvoj technické gramotnosti v kontextu inovace primárního, preprimárního a nižšího sekundárního polytechnického vzdělávání | cs |
dc.project.ID | SVK1-2021-018/Olympiáda techniky Plzeň 2021 | cs |
Appears in Collections: | OBD |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Itev_2_2021.pdf | 1,92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/46693
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.