Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorGolovatina, Varvara
dc.contributor.authorGolovátina-Mora, Polina
dc.date.accessioned2022-01-31T11:00:33Z-
dc.date.available2022-01-31T11:00:33Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationGOLOVATINA, V. GOLOVÁTINA-MORA, P. Mobile Applications in the Russian Language Class: Revisions and Reflections. In 12th International Conference Innovation in Language Learning. Bologna: Filodiritto Editore, 2019. s. 165-169. ISBN: 978-88-85813-80-9 , ISSN: 2384-9509cs
dc.identifier.isbn978-88-85813-80-9
dc.identifier.issn2384-9509
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/46708
dc.description.abstractPoužívání mobilních technologií se stává běžnou součástí učebních osnov a výuky druhého jazyka. Může usnadnit proces výuky, zvýšit celkovou motivaci a pozornost studentů, rozšířit jejich kontakt s jazykem mimo třídu a přinést další výhody. Na základě zkušeností autorů s výukou, rozhovorů s kolegy a studenty článek reviduje potenciál populárních aplikací pro osvojování ruského jazyka, a to v nerusky mluvícím prostředí. Článek vznikl s podporou Motivačního systému UJP (Motivační systém Ústavu jazykové přípravy Západočeské univerzity).cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherFilodiritto Editoreit
dc.relation.ispartofseries12th International Conference Innovation in Language Learningen
dc.rightsPlný text není přístupný.cs
dc.rights© Filodiritto Editoreit
dc.subjectICT ve výuce jazykůcs
dc.subjectm-learningcs
dc.subjectMALLcs
dc.subjectvýuka a studium ruského jazykacs
dc.titleMobile Applications in the Russian Language Class: Revisions and Reflectionsen
dc.title.alternativeMobilní aplikace ve výuce ruského jazyka: Revize a reflexecs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeConferenceObjecten
dc.rights.accessclosedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe use of mobile technologies becomes a common part of the Second Language Curriculum and learning-teaching activities. It can facilitate the teaching process, increase general motivation and attention of students, expand their contact with the language outwards the classroom among other advantages. Based on the authors’ teaching experience, interviews with colleagues and students, the paper revises the potential of the popular applications for Russian Language Acquisition, in the nonRussian speaking environment. The article has been created with the support of the system Motivační system UJP (the Motivation System of The Institute of Applied Language Studies, University of West Bohemia).en
dc.subject.translatedICT in language learningen
dc.subject.translatedm-learningen
dc.subject.translatedMALLen
dc.subject.translatedRussian language learning and teachingen
dc.identifier.doi10.26352/DY14_2384-9509
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.document-number719798200026
dc.identifier.obd43934609
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (RC)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
ConferenceProceedings.pdf13,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46708

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD