Název: Mezigenerační učení na SSPŠ
Další názvy: Intergeneration learning at Smíchov secondary technical school
Autoři: Krajčová, Věra
Citace zdrojového dokumentu: KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9: Změny v RVP a jejich dopady do obsahu výuky fyziky, Kašperské hory 2019, s. 105-108.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: https://kof.zcu.cz/ak/trendy/9/sbor/ModerniTrendy9_sbornik.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47585
ISBN: 978-80-261-1092-7
Klíčová slova: Smíchovská střední průmyslová škola;workshop;mezigenerační učení;projekt
Klíčová slova v dalším jazyce: Smíchov Secondary Technical School;workshop;intergenerational learning;project
Abstrakt: Na Smíchovské střední průmyslové škole již řadu let probíhají projekty zaměřené na vzájemné předávání zkušeností mezi generacemi. Žáci SSPŠ připravují a vedou workshopy pro ZŠ a MŠ, na druhou stranu mají při svých studentských a maturitních projektech podporu vyučujících z VŠ. Vše propojuje projekt Smíchovská průmyslovka třetího věku, kde workshopy pro seniory vedou učitelé ze SSPŠ za asistence studentů, kteří se od seniorů učí zodpovědnosti a trpělivosti.
Abstrakt v dalším jazyce: For a number of years, projects have been going on at Smíchov Secondary Technical School (SSTS) aimed at sharing experience among generations. SSTS students prepare and lead workshops for elementary schools and kindergartens. On the other hand, they have support of university teachers in their student and graduation projects. These activities are interconnected by the Smíchov Industrial School of the Third Age project, where workshops for seniors are led by SSTS teachers with the assistance of students who can learn responsibility and patience from the seniors.
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ModerniTrendy9_sbornik-105-108.pdfPlný text286,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tiraz.pdfPlný text475,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47585

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.