Název: | Volně dostupné online aplikace ve výuce cizích jazyků na základní škole |
Další názvy: | Free online foreign language teaching apps for elementary schools |
Autoři: | Králová, Denisa |
Vedoucí práce/školitel: | Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Průcha Tomáš, Mgr. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/47827 |
Klíčová slova: | aplikace pro vzdělávání;výuka jazyků;fixace učiva;m-learning;základní škola;metoda srs |
Klíčová slova v dalším jazyce: | applications for education;language teaching;curriculum fixation;m-learning;elementary school;srs method |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá volně dostupnými online aplikacemi, které jsou využívány ve výukách cizích jazyků na základních školách a jsou vhodné k fixaci učiva. Cílem této práce je aplikace představit, porovnat a zjistit požadavky učitelů učící jazyky na ZŠ, pomocí dotazníku. Byly vybrány aplikace, které byly otestovány a stručně popsány dle jejich funkčnosti. Následovalo vytvoření dotazníku pro učitele cizích jazyků. Odpovědi byly zaznamenány a podrobně vyhodnoceny. Na základě dat zjištěných z dotazníku byla vytvořena infografika, která zahrnuje celkem pět aplikací. Infografika také zobrazuje QR kódy, které odkazují na odpovídající aplikace. Též zobrazuje QR kód na stručný manuál. Manuál popisuje tři vybrané aplikace a byl vytvořen jako podpora pro učitele. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor thesis deals with freely available online applications that are used in foreign language teaching at primary schools and are suitable for curriculum fixation. The aim of this work is to present, compare and to research the requirements of elementary school language teachers, using a questionnaire. The applications were selected, tested and briefly described according to their functionality. This was followed by the development of a questionnaire for foreign language teachers. The answers were registered and evaluated in detail. Based on the data obtained from the questionnaire, an infographic was created that shows five applications. The infographic also includes QR codes that point to the corresponding apps. It also displays a QR code to the quick brief manual. The manual describes the three selected apps and was created to support teachers. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Kralova_BP.pdf | Plný text práce | 1,76 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 50,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 54,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Kralova.pdf | Průběh obhajoby práce | 234,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47827
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.