Název: | Současnost a perspektivy domácího vzdělávání na l. stupni základní školy |
Další názvy: | Present first grade homeschooling and its prospective application |
Autoři: | Šrailová, Lucie |
Vedoucí práce/školitel: | Podroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D. |
Oponent: | Svoboda Michal, PhDr. Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/48291 |
Klíčová slova: | domácí vzdělávání;alternativní forma vzdělávání;první stupeň zš;vývoj domácího vzdělávání v české republice a ve světě;podmínky a pravidla domácího vzdělávání;pozitiva a negativa domácího vzdělávání |
Klíčová slova v dalším jazyce: | homeschooling;alternative way of education;first grade of primary;development of homeschooling in czechia and also abroad;curriculum requirements regulated by laws;positives and negatives of homeschooling |
Abstrakt: | Diplomová práce s názvem Současnost a perspektivy domácího vzdělávání na prvním stupni základní školy se zabývá problematikou domácího vzdělávání na 1. stupni základní školy jako současného alternativního způsobu vzdělání. V teoretické části se věnuji domácímu vzdělávání v kontextu zahraničních vzdělávacích systémů, vymezení základních pojmů vztahujících se k dané problematice, významným průkopníkům domácího vzdělávání, dále vývoji a současnosti tohoto způsobu vzdělávání ve světě i v České republice. Součástí teoretické části jsou také podmínky a pravidla domácího vzdělávání, motivace rodičů pro volbu tohoto alternativního způsobu vzdělávání a nakonec i jeho pozitiva a negativa. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Thesis Present firt grade homeschooling and its prospective application is focused on first grade home schooling problematics as a current alternative way of education. Aim of theoretical part is to explain basic concepts of home schooling and notabilities of this field. Further to describe development of homeschooling in Czechia and also abroad and present homeschooling quality and curriculum requirements regulated by laws. At last go through aspects which motivates parents to choose homeschooling as a altermative to traditional school education and show positives and negatives of this approach. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Srailova F.pdf | Plný text práce | 792,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Srailova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 86,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Srailova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 201,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Srailova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 883,91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48291
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.