Název: Strategický management organizace
Další názvy: Strategic management of the organization
Autoři: Karamarinovová, Aneta
Vedoucí práce/školitel: Nosková Marta, Ing. Ph.D.
Oponent: Čížek Petr, Ing. Ph.D., MA
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48728
Klíčová slova: strategie;vize;mise;strategický management;strategická analýza;strategický plán;finanční plán;rizika
Klíčová slova v dalším jazyce: strategy;vision;mission;strategic management;strategic analysis;strategic plan;financial plan;risks
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na strategickou analýzu společnosti Officeo, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část se zabývá rozborem použité literatury. Skládá se z popisu základních pojmů vztahujících se k tématu, metod i postupů strategického řízení. Praktická část se zaměřuje na aplikaci získaných poznatků do reálného podniku. Skládá se z charakteristiky společnosti, provedených strategických analýz, tvorby strategického plánu, finančního plánu a analýzy rizik. Nakonec práce navrhuje strategie, kterými by se společnost měla řídit pro dosažení svých strategických cílů. Konkrétně se jedná o strategii tržní penetrace a strategii vývoje produktu. Informace využité pro tvorbu diplomové práce byly získány z odborné literatury, databází, interních dokumentů podniku a z osobní komunikace v podniku.
Abstrakt v dalším jazyce: The master´s thesis is focused on the strategic analysis of the company Officeo, s.r.o. The work is divided into two parts. The first theoretical part deals with the analysis of the used literature. It consists of a description of basic concepts related to the topic, methods and procedures of strategic management. The practical part focuses on the application of acquired knowledge to a real company. It consists of the company's characteristics, performed strategic analyzes, creation of a strategic plan, financial plan and risk analysis. In the end, the work proposes strategies that the company should follow to achieve its strategic goals. Specifically, it is a market penetration strategy and a product development strategy. The information used for the outcome of the thesis was obtained from professional literature, databases, internal documents of the company and from personal communication within the company.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-K20N0138P-Karamarinovova.pdfPlný text práce1,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Karamarinovova Aneta_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce174,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Karamarinovova_Aneta_oponent.pdfPosudek oponenta práce207,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48728

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.