Název: Využití online únikových her k posílení mezipředmětových vztahů na 2. stupni ZŠ
Další názvy: The use of online escape games to strengthen interdisciplinary relationships at the 2nd level of primary school
Autoři: Šťastný, Radek
Vedoucí práce/školitel: Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
Oponent: Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48774
Klíčová slova: úniková hra;online úniková hra;mezipředmětové vztahy;zeměpis;informatika;česká republika;kraje čr;google prezentace;learning apps;flippity;dotazník;výzkumné šetření
Klíčová slova v dalším jazyce: escape game;online escape game;intersubject relations;geography;informatics;czech republic;regions of the czech republic;google presentation;learning apps;flippity;questionnaire;research survey
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá únikovými hrami, které je možné využít k propojení mezipředmětových vztahů. Hlavním cílem bylo představit nástroje pro tvorbu únikových her a vytvořit samotnou únikovou hru na základě probíraného učiva zeměpisu v osmém ročníku základní školy. V jednotlivých kapitolách je postupně představen vývoj únikových her, jejich struktura, mezipředmětové vztahy a samotná tvorba únikové hry prostřednictvím aplikací Google prezentace, Learning Apps a Flippity. Je zde popsáno, jak tyto aplikace fungují a jak se v nich úniková hra vytváří. Následně byla vytvořena úniková hra, která byla otestována na základních školách a bylo realizováno dotazníkové šetření. Jsou zde popsány jeho výsledky a východiska, která z něj byla vyvozena.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with escape games, which can be used to connect intersubject relations. The main goal was to present the tools for making mentioned escape games and create the escape game itself, based on the studied curriculum in the eighth grade of primary school. The individual chapters gradually introduce the development of escape games, their structure, intersubject relations and the creation of the escape game itself through the Google presentations, Learning Apps and Flippity. It describes how these programmes work and how the game is being created in them. Subsequently, an escape game was created, which was tested in primary schools and a questionnaire survey was conducted. At the end of the work, there is description of a questionnaire survey, which took place at primary schools and there are described its results and the starting points that were derived from it.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_STASTNY_RADEK.pdfPlný text práce13,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce48,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce47,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Stastny.pdfPrůběh obhajoby práce237,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48774

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.