Název: Komparace časopisů pro děti
Další názvy: Comparation of children´s magazines
Autoři: Bártová, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
Oponent: Franta David, PhDr. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50069
Klíčová slova: časopis;analýza;komparace;předškolní věk
Klíčová slova v dalším jazyce: magazine;analysis;comparation;preschool age
Abstrakt: Bakalářská práce na téma komparace časopisů pro děti si klade za cíl vytvořit analýzu a komparaci čtyř časopisů se vzdělávací funkcí, které jsou určené pro děti předškolního věku. Od každého časopisu komparujeme čtyři výtisky, celkem tedy šestnáct výtisků. Teoretická část se věnuje definici pojmu časopis, vymezení jeho funkcí a historii česky psaných časopisů pro děti. Dále vymezuje kritéria, dle kterých následně analyzujeme jednotlivé výtisky a z dat získaných analýzou provádíme komparaci časopisů.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis revolves around the comparation of children´s magazines. The thesis aims to provide an analysis and comparation of four magazines with educational functions intended for preschool aged children. We compared four issues from every magazine, in total sixteen issues were compared. Theoretical part is focused on defining the term magazine and his functions and on history of children´s magazines. Practical part contains the outline of criterias which are used to further perform an analysis and comparation of magasines and their selected issues.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Tereza Bartova.pdfPlný text práce1,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bartova_franta.pdfPosudek oponenta práce302,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bartova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce248,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bartova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce77,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50069

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.